HTML

Ákos blogja

Ákos egy furcsa, sokáig fel nem ismert betegség miatt került kórházba egyik napról a másikra. Szeretném a betegség lefolyását dokumentálni és kapcsolatba kerülni másokkal, akik hasonló betegségről tudnak a környezetükben.

Friss topikok

  • Bleed: Köszönöm! Sajnos tudom, mi történt vele. Ő mondta a 37-et, én meg kinéztem belőle. Anyukájáért rés... (2009.10.17. 17:17) Csekő Ákos személyesen ír
  • Märy: Szió! Minden nap belátogatok a blogba, és örömmel tölt el, h. ha új bejegyzést találok, mert az mi... (2009.01.16. 19:07) Unalmas napok.

Linkblog

Sokáig nem jelentkeztem.

2009.03.08. 16:18 Szenátor

Most már egy hónapja nem jelentkeztem. Voltak pedig történések. A múlt alkalom óta egy hétvége kívételével mindig otthon voltam. Nagyon jó ez és ilyenkor sokkal jobban megy a heti munka. Fejlődöm is. Már kis segítséggel megyek a járókerettel. Önállóan inézem a kisdolgomat (ez most nagyon diplomatikus volt.) Tehát azt írtamn, hogy egy hétvége kimaradt, na ez volt a legrosszabb. Február közepén két hétig látogatási zárlat volt az intézetben. Nem volt senki aki kaját hozzon, hát elég kemény volt. Ezt aztán feb. 26-án feloldották és a múlt hét végén már otthon voltm, most is itt vagyok és remélem áprilisban hazaengednek végleg. Addig még sokat kell gyógyulnom. Biztosan kell mennem és a kezemet is használni. Sajnos a kezem, még mindig nem az erősségem. A finom mozgások nem mennek, viszont a múlt héten már azzal fogadtam a látogatóimat, hogy ki tudok ülni az ágyból a székre. Szóval nem adom fel a fejlődést. Most megyek vissza az intézetbe és a jövő héten újabb tudományomról fogok beszámolni. Még nem tudom mi lesz az, de majd kitalálom hét közben. Üdv mindenkinek!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://virusfertozes.blog.hu/api/trackback/id/tr36989481

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása