HTML

Ákos blogja

Ákos egy furcsa, sokáig fel nem ismert betegség miatt került kórházba egyik napról a másikra. Szeretném a betegség lefolyását dokumentálni és kapcsolatba kerülni másokkal, akik hasonló betegségről tudnak a környezetükben.

Friss topikok

  • Bleed: Köszönöm! Sajnos tudom, mi történt vele. Ő mondta a 37-et, én meg kinéztem belőle. Anyukájáért rés... (2009.10.17. 17:17) Csekő Ákos személyesen ír
  • Märy: Szió! Minden nap belátogatok a blogba, és örömmel tölt el, h. ha új bejegyzést találok, mert az mi... (2009.01.16. 19:07) Unalmas napok.

Linkblog

Csekő Ákos személyesen ír

2009.05.09. 11:19 Szenátor

Ha már apám nem ír, megteszem én. Örültem ennek a blognak, de mindezt átélni. Te jó ég. A lényeg, hogy mostmár relatíve jól vagyok. Gyakran mondják, hogy hős vagyok. Minden hétvégén itthon vagyok, de az elmúlt 2 hétvégén nem voltam itthon. Ennél unalmasabbat el se lehet képzelni. Amúgy ez nem a reklám helye, de van egy saját blogom: csakos.blogol.hu . Vannak új szobatársak, meg egy csomót fejlődtem, de apa ezekről nem ír, ő inkább kint volt Svájcban, a hoki VBn. Ahova eredetileg együtt mentünk volna, de közbeszólt a sors... Azóta tudok cipőt kötni, minden dolgom elintézem, amit a WC-ben kell, lépcsőzni. Amúgy nektek mindennapi, de nekem hatalmas öröm volt: amikor állva végeztem a kis dolgom (remélem elég diplomatikus voltam). A szobatársaimról... Volt egy néger Nigériából, akinek a társaságát két hétig élvezhettem. Előtte volt Pali nevű, akit átvittek a belgyógyászatra, mert hányingere volt. Előtte volt egy 36 éves, aki fiatalabb(!) volt, mint Pál, ő volt Bölcsics János, aki nem tudta behajlítani a lábát. Volt egy szobatársam (Csonka Gábor), aki meg nem tudta kinyújtani. Ennél egyszerűbb megoldás nincs is: ötvözni kell a kettőt. Van még Hunyadi András, akivel nagyon jóban vagyok. Laukó János, aki 22 éves lesz, és vele is nagyon jóban vagyok. Előttük: Nagy Józsi, Kis Zoli (felhívnám a figyelmet az ellentétre), Cserepkei Ferenc. Az osztályról meg elég sokat mond, hogy volt egy Szilárd nevű, aki diliházban végezte. Volt egy nagyon vallásos egyén, aki nem felejtett el prédikálni. És csak egy valaki fiatalabb nálam. Egy csaj. Zsófi. Ő 16 éves

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://virusfertozes.blog.hu/api/trackback/id/tr461111244

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Märy 2009.05.11. 10:43:34

Szió!
Húúú, de rég vártam már ezt a pillanatot, amikor személyesen írsz!
Nagyon örülök neki, h. sokkal jobban vagy, és csak így tovább! Hihetetlenül nagy dolgot vittél végbe ezzel a gyógyulósdival. És tudod mit? Igenis hős vagy! :)
Puszka!

Szenátor 2009.05.11. 22:04:47

Azért kéretik nem elfelejteni a hozzátartozókat sem. Nekünk sem volt ez egy nászmenet. Na puszi mindenkinek. Ákos meg többet nem kapja meg a jelszavakat. Apa

Märy 2009.05.12. 07:11:32

Ne durcáskodj, Szenátor!
Eszemben sem volt, h. a hozzátartozók szerepét a gyógyulásban kicsinyítsem! Ezt az előző kommentemben meg is említettem. Egyszerűen arról van szó, h. a fenti üzenetet egyedül Ákosnak címeztem. Bocsika, ha bárkit megbántottam vele!
Puszka mindenkinek! :)

(Kezdődik a jelszóőr és a jelszóvágyó csatája? LOL )

Pippi 2009.05.15. 21:24:39

@Szenátor: minden elismerésem és tiszteletem az Öné és Lilláé, meg természetesen Ákosé. Kicsit megváltozott az életszemléletem, mióta az az egész történt, de azt hiszem, ezzel Ákos környezetében mindenki így van. Hihetetlen volt, mikor múltkor végre ismét leépített:D

Bolcsics 2009.09.21. 00:26:27

Kedves Ákos!

Bölcsics János ismerőse vagyok.
Ő már ey ideje itthon van Veszprémben, de nem 36 éves, hanem kb. 47. Még mindig nem hajlik a lába - most október 5-én megy újra az OORI-ba egy felszabadító műtétre. Ezután talán szabadabban tud majd mozogni és nem lesz ennyire kiszolgáltatott helyzetben. Nagyon várja!! Mármint a mozgást és nem annyira a műtétet.
Most tolókocsival közlekedik a lakásban, de nem tud derékszögben ülni. Minden nap gyógytornász mozgatja, járkál az Apja által készített járópadon is. A karjai sem mzognak még teljesen. De egyre több mindenre emlékszik.
Egyébként egy szerencsétlen biciklis baleset miatt (2008.május) került ilyen helyzetbe. Gyalogos lépett le elé, ő pedig fejre esett. Hosszú hetekig élet-halál között volt. Hónapokat töltöt intenzív osztályokon.v
Sajnos augusztus 22-én meghalt az édesanyja. Bizonyára látad őt, hiszen betegen is minden héten ott volt a fiánál.
Kívánok Neked mielőbbi teljes felépülést!! És sok erőt, kitartást hozzá!
Ági

Bleed · http://csakos.blogol.hu/ 2009.10.17. 17:17:27

Köszönöm! Sajnos tudom, mi történt vele. Ő mondta a 37-et, én meg kinéztem belőle. Anyukájáért részvétem!
süti beállítások módosítása