HTML

Ákos blogja

Ákos egy furcsa, sokáig fel nem ismert betegség miatt került kórházba egyik napról a másikra. Szeretném a betegség lefolyását dokumentálni és kapcsolatba kerülni másokkal, akik hasonló betegségről tudnak a környezetükben.

Friss topikok

  • Bleed: Köszönöm! Sajnos tudom, mi történt vele. Ő mondta a 37-et, én meg kinéztem belőle. Anyukájáért rés... (2009.10.17. 17:17) Csekő Ákos személyesen ír
  • Märy: Szió! Minden nap belátogatok a blogba, és örömmel tölt el, h. ha új bejegyzést találok, mert az mi... (2009.01.16. 19:07) Unalmas napok.

Linkblog

Unalmas napok.

2009.01.11. 07:15 Szenátor

Kedveseim, amíg Ti kint fagyoskodtok, addig én idebenn a jó melegben fekszem. Nem történik sokminden, persze azért van fejlődés. A mi a legfontosabb: Hétfőtől már ne itt keressetek, metrt megyek a rehabilitációs intézetbe. Sokat fogok tornászni és rámfér egy logopédus is, de innen  kimegyek. Ha jobban belegondolok október 31 óta ez az otthonom, már egészen megszoktam. Meg lehet ezt szokni? Szóval készülök a költözésre. A héten viszont olyan történt velem, ami már régen. Lábra állítottak és sétáltam (na ez mondjuk túlzás). Szóval elmentem a szomszéd kórteremig meg vissza. Amúgy az ágyam mellett van egy fotel és abban szoktam üldögélni. Már ez is jól megy. A fejemet kicsit nehéz tartani, de egyre jobb ez is. Továbbra is jól eszem, tele vagyok bizakodással. Így dec 12-én jöttem erre az osztályra és jan 12-én megyek a rehabilitációra. Azt mondják 4-6 hét lesz az, majd meglátjuk. Talán márciusban otthon leszek, de jó volna!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://virusfertozes.blog.hu/api/trackback/id/tr57870316

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Märy 2009.01.16. 19:07:53

Szió!
Minden nap belátogatok a blogba, és örömmel tölt el, h. ha új bejegyzést találok, mert az mindig valami jó hírt tartogat.
Sokat gondolok rád. Gyógyulj meg hamar! Az olvasottak alapján bátran kijelenthetem, h. ezért te és mindenki megtesz mindent. Jó látni/átérezni az erődet, a türelmedet, a tennitudásodat/akarásodat ( még a humorod is ott van a leírt sorokban), melyek a célhoz vezetnek.
Várom az újabb jó híreket!
MilliJó puszka!
M

süti beállítások módosítása