HTML

Ákos blogja

Ákos egy furcsa, sokáig fel nem ismert betegség miatt került kórházba egyik napról a másikra. Szeretném a betegség lefolyását dokumentálni és kapcsolatba kerülni másokkal, akik hasonló betegségről tudnak a környezetükben.

Friss topikok

  • Bleed: Köszönöm! Sajnos tudom, mi történt vele. Ő mondta a 37-et, én meg kinéztem belőle. Anyukájáért rés... (2009.10.17. 17:17) Csekő Ákos személyesen ír
  • Märy: Szió! Minden nap belátogatok a blogba, és örömmel tölt el, h. ha új bejegyzést találok, mert az mi... (2009.01.16. 19:07) Unalmas napok.

Linkblog

OTTHON VOLTAM!!!

2009.02.08. 20:23 Szenátor

Sziasztok olvasók! Nem fogjátok elhunni, mi volt a hétvégén. Kiharcoltam, hogy hazaengedjenek. Otthon voltam 99 nap után! Szerdán jött az első esély, hogy esetleg hazaengednek. Mondtam Lillának és Apának, mire kicsit megijedtek. Persze nem merték azt mondani, hogy ne menjek. Pénteken aztán délután jött Lilla, Ádám és apám és összepakoltak és elvittek haza a hétvégére. Nagyon jó érzés volt. El sem tudom mondani. A saját ágyamban aludtam. Társasoztunk, sőt Ádám kitalálta, hogy menjünk el 3D moziba. Bejutni egy kicsit zűrös volt, de megcsináltuk. Elolvastam a blogomat is. (most először) Apám azt mondja, nekem kell majd  befejezni és lezárni, vagy továbbvinni. Sokat ettem és jól aludtam. Remélem most már minden hétvége így fog telni. Szeretném végre pelenka nélkül tölteni az éjszakákat. A legfontosabb, hogy biztosan tudjak mozogni. Sok még a munka, de sokat csináltam már. Puszi Nektek olvasók, most jól vagyok. Juhhé!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://virusfertozes.blog.hu/api/trackback/id/tr62930897

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása