HTML

Ákos blogja

Ákos egy furcsa, sokáig fel nem ismert betegség miatt került kórházba egyik napról a másikra. Szeretném a betegség lefolyását dokumentálni és kapcsolatba kerülni másokkal, akik hasonló betegségről tudnak a környezetükben.

Friss topikok

  • Bleed: Köszönöm! Sajnos tudom, mi történt vele. Ő mondta a 37-et, én meg kinéztem belőle. Anyukájáért rés... (2009.10.17. 17:17) Csekő Ákos személyesen ír
  • Märy: Szió! Minden nap belátogatok a blogba, és örömmel tölt el, h. ha új bejegyzést találok, mert az mi... (2009.01.16. 19:07) Unalmas napok.

Linkblog

Időpont

2009.05.31. 11:53 Szenátor

Bizony. Megvan az időpont, amit meg kell jegyezni. Június 5. Szóval. Mivel pünkösd van (ha nem tudnátok), ezért hétfőn nem kell az OORI-ban dekkolni. Tehát csak négy napot kell kibírnom. Aztán lehet, hogy nem egy hónapig kell kibírnotok, hanem öt teljes hétig. Jobbnál jobb hírek. Valószínüleg gondolkoztok rajta, miért betűvel írom a számokat. Azon egyszerű oknál fogva, mert így hosszabb a bejegyzés.
  Sikeresen felborúltam a kocsival hátra, mert egy szemét küszöb nem engedett át. Csak látszólag nincs lelkük, amúgy náluk szemetebb dolog nincsen. A reggeli fürdésnél meg megszólaltam, hogy a seggem, vagyis a fenekem még szappanos. Kár volt. Ahogy felálltam, elforgattam a csapot. És nem a hideg irányába. Az a nagy kérdés, hogy mikor üvöltöttem nagyobbat, akkor amikor felborúltam, vagy akkor, mikor leforráztam a fenekem (ez különbenis hosszabb szó, mint a segg)? Nem is tudtam, hogy ekkorát tudok üvölteni. Még egészségesen sem. De úgy tűnik, a szükség nagy úr. Ha kell üvölteni, akkor kell üvölteni. Ez a mai bölcsességem.
 Volt egy olyan szobatársam, hogy Várkonyi András. Őt pénteken végleg elvitték (hál' égnek). Tök fiatal volt a maga 62 évével. És nagyon hiszékeny. Simán elhitte, hogy dr. Csikós Ákos, ügyvéd vagyok (ló nélkül). Van egy hat éves gyerekem, akit Odüsszeusznak hívnak. Úgyhogy innentől a megszólításom: ügyvéd úr. Őt hidegen hagyta, hogy fogat mosok, neki pisilnie kellett. Hát bejött, és pisilt. Csak meggátoltam abban, hogy kezet mosson. Úgyhogy megvártam, hogy elvégezze a dolgát, és kigurultam. Ő meg visszament kezet mosni. Egyszer délelőtt 11-kor kérdezte, hogy kikészítheti-e holnapra a ruhát, és mehet-e vacsorázni. Ő 25 éve beteg, és semmit nem javult. De akkor sem hiszem, hogy 25 éve délelőtt 11-kor vacsoráztak. Lehet, hogy igaza van: a dolgokat nem lehet elég korán elkezdeni.
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://virusfertozes.blog.hu/api/trackback/id/tr631154621

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása