HTML

Ákos blogja

Ákos egy furcsa, sokáig fel nem ismert betegség miatt került kórházba egyik napról a másikra. Szeretném a betegség lefolyását dokumentálni és kapcsolatba kerülni másokkal, akik hasonló betegségről tudnak a környezetükben.

Friss topikok

  • Bleed: Köszönöm! Sajnos tudom, mi történt vele. Ő mondta a 37-et, én meg kinéztem belőle. Anyukájáért rés... (2009.10.17. 17:17) Csekő Ákos személyesen ír
  • Märy: Szió! Minden nap belátogatok a blogba, és örömmel tölt el, h. ha új bejegyzést találok, mert az mi... (2009.01.16. 19:07) Unalmas napok.

Linkblog

Rehabra várva.

2008.12.02. 22:12 Szenátor

Ma reggel is voltak ketten nálam. A fejemen már nincs nagy kötés csak egy kis csík. A hajam elég bizarr. Azt mondta Barbi, hogy majd kinő. Neki persze könnyű. Most már nincs semmilyen cső  a számban. Az orromon keresztül kapom a kaját. Hú de gáz ezt leírni. Apám konzultált egy doktornénivel és azt beszélik, hogy valami rehabilitációra lesz szükség. Arra várnak, hogy hova kapok helyet. Lehet, hogy egy hónap is beletelik a várásba. Akkor itt fogok fetrengeni egy hónapig? Na azt aztán nem. Csináljatok valamit!! Délután Lilla volt bent Ádámmal. Tornáztunk, meg bólogattam nekik. A fenének örülnek ennyire, hogy bólogatok. Marha nehéz nekem, de ezek meg örvendeznek. Brrr. Apám állandóan az óráról kérdezett, hogy látom-e meg, hogy szoktam-e nézegetni. Hát szoktam de minek, úgyse múlik az idő.Akkor mára ennyi. Megyek aludni.

Szólj hozzá!

Címkék: osztály intenzív rehabilitáció

A bejegyzés trackback címe:

https://virusfertozes.blog.hu/api/trackback/id/tr25800601

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása