HTML

Ákos blogja

Ákos egy furcsa, sokáig fel nem ismert betegség miatt került kórházba egyik napról a másikra. Szeretném a betegség lefolyását dokumentálni és kapcsolatba kerülni másokkal, akik hasonló betegségről tudnak a környezetükben.

Friss topikok

  • Bleed: Köszönöm! Sajnos tudom, mi történt vele. Ő mondta a 37-et, én meg kinéztem belőle. Anyukájáért rés... (2009.10.17. 17:17) Csekő Ákos személyesen ír
  • Märy: Szió! Minden nap belátogatok a blogba, és örömmel tölt el, h. ha új bejegyzést találok, mert az mi... (2009.01.16. 19:07) Unalmas napok.

Linkblog

Eljött 2009.

2009.01.01. 20:53 Szenátor

Tehát eljött az Újév és én még mindig a kórházban vagyok. Hétfőn volt egy megbeszélés, ami után kiderült, hogy jan. 5-én néz meg a Rehab Intézet egyik főorvosa. Ekkor talán kiderül, hogy mikor kerülök át oda. Én folyamatosan jól eszem és próbálok készülni a vizitre. Ma hangos "Boldog Újévet" köszöntéssel fogadtam ápolóimat. Ezt kívánom minden kedves olavsómnak és látogatómnak is. Barbi és Evelyn feldíszítették az ágyamat és nagyon szilveszteri hangulatot teremtettek. Ma lencse volt ebédre, amit megettem, de délután Viktoréknak elmondtam, hogy nem volt jó. Apám persze belémtömte. Nem baj ezen is túl leszek és kijövök innen. 2009 a gyógyulás és rehabilitáció éve nekem. Üdv Mindenkinek.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://virusfertozes.blog.hu/api/trackback/id/tr77852197

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása