HTML

Ákos blogja

Ákos egy furcsa, sokáig fel nem ismert betegség miatt került kórházba egyik napról a másikra. Szeretném a betegség lefolyását dokumentálni és kapcsolatba kerülni másokkal, akik hasonló betegségről tudnak a környezetükben.

Friss topikok

  • Bleed: Köszönöm! Sajnos tudom, mi történt vele. Ő mondta a 37-et, én meg kinéztem belőle. Anyukájáért rés... (2009.10.17. 17:17) Csekő Ákos személyesen ír
  • Märy: Szió! Minden nap belátogatok a blogba, és örömmel tölt el, h. ha új bejegyzést találok, mert az mi... (2009.01.16. 19:07) Unalmas napok.

Linkblog

Nagyon jól eszem.

2008.12.26. 21:19 Szenátor

Elmúlt a karácsony. Valahogy most nem sajnálom. Egyre közelebb kerül a szabadulásom az osztályról. Ma reggel már a kórházi kaját is benyomtam (nyomta apám a számba). Kenyeret majszoltam. (két hónapja nem volt ilyen) Sokat eszem, de azt mondják, hogy híznom kell. Na rajtam nem múlik.  Kicsit megszoktam az ágyi létet és úgy hiszem innen is le lehet élni az életet. Minenkit tudok mozgatni a fejmozgásommal. Lesik a gondolataimat. Csak nehogy megváltozzon a helyzet. Állítólag a rehabilitáción nagyon szigorú rend van. Csak már ott tartanék!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://virusfertozes.blog.hu/api/trackback/id/tr88843065

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása