HTML

Ákos blogja

Ákos egy furcsa, sokáig fel nem ismert betegség miatt került kórházba egyik napról a másikra. Szeretném a betegség lefolyását dokumentálni és kapcsolatba kerülni másokkal, akik hasonló betegségről tudnak a környezetükben.

Friss topikok

  • Bleed: Köszönöm! Sajnos tudom, mi történt vele. Ő mondta a 37-et, én meg kinéztem belőle. Anyukájáért rés... (2009.10.17. 17:17) Csekő Ákos személyesen ír
  • Märy: Szió! Minden nap belátogatok a blogba, és örömmel tölt el, h. ha új bejegyzést találok, mert az mi... (2009.01.16. 19:07) Unalmas napok.

Linkblog

Ébresztő!

2008.12.01. 19:57 Szenátor

Apám elhanyagolt. Nem írt Rólam már néhány napja pedig nagyon igyekszem. Meg persze igyekszenek velem mások is. Hú de jó. Tehát továbbra is fekszem az intenzíven. Egyik nap jó a másik kevésbé. Nem sokminden történik. A hétvége viszont jó volt. Barbi kitalálta, hogy benn marad szombaton délelőtt. Mozgatott, olvastatott, az egyik ápoló meg is jegyezte, hogy kedveli, ha ennyire foglalkoznak a beteggel. Na velem foglalkozva volt. Délutánra kicsit elfáradtam így nem sokat tudott kezdeni velem Lilla meg Apám. De a végre csak sikerült bólintanom egyet. Óriási, egy újabb mozgás. Már csak Barbi volt ott, de neki tartogattam. Másnap már tudtam bólogatni, nemet inteni, a jobb kezemmel folyamatosan csápolok és szorítom a látogatók kezét. Az a fránya bal kéz még nem mozog, de majd arra is koncentrálok. Egyszerre nem megy minden. Legyetek türelemmel. Szóval vasárnap bólogattam. Már forgatni is tudom a fejemet. Azért ez mind nagyon sok energiámat kiveszi. Most hétfő este van és már elmentek a látogatók. Reggel jobb volt, este viszont itt kevésbé voltam formában. Majd azért alkotok még szépeket, csak várjatok. Gyertek hozzám mindig látogatni.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://virusfertozes.blog.hu/api/trackback/id/tr66798507

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása