HTML

Ákos blogja

Ákos egy furcsa, sokáig fel nem ismert betegség miatt került kórházba egyik napról a másikra. Szeretném a betegség lefolyását dokumentálni és kapcsolatba kerülni másokkal, akik hasonló betegségről tudnak a környezetükben.

Friss topikok

  • Bleed: Köszönöm! Sajnos tudom, mi történt vele. Ő mondta a 37-et, én meg kinéztem belőle. Anyukájáért rés... (2009.10.17. 17:17) Csekő Ákos személyesen ír
  • Märy: Szió! Minden nap belátogatok a blogba, és örömmel tölt el, h. ha új bejegyzést találok, mert az mi... (2009.01.16. 19:07) Unalmas napok.

Linkblog

Születésnap.

2008.12.21. 19:49 Szenátor

Sziasztok Látogatók!

Ma van a szülinapom és egyben a legrövidebb nap az évben. Ajándékképpen reggel kivették az orromból az etetőcsövet és már rendesen kapok kaját. Jó, azért annyit nem rágok, így pépes dolgokat eszem, de legalább érzek már ízeket. Mivel Apám nem írt az elmúlt héten - állítólag nem volt itthon - most kell elmondania az összes eseményt. A héten kivették a gégemetszés csövét és befoltozták a lukat. Nagyon jó! Azt mondták most már majd beszélni is tudok. Próbálkoztam, és a nővérem szülinapján (csak három nap meg két év van közöttünk) sikerült néhány szót mondanom. Szóval tudok beszélni, de ami most kijön a számon, az vagy suttogás, vagy artikulálatlan szavak. De azért próbálkozom. Azt mondta tegnap az ápoló néni, hogy lusta vagyok, mert nem mozgok. Na ezt is próbálom. Ha itt van Barbi, vagy Lilla, de különösen Ádám (ő a nővérem barátja), akkor tornázom. Kiváncsi vagyok, milyen lenne lábra állni. Bár tudjátok, nem is annyira vagyok ez ügyben érdekelt. Jó itt az ágyban. Megkapok mindent és ennyi.

Szóval 19 éves lettem. Kemény vagyok, mint a hevi metál. Sziasztok

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://virusfertozes.blog.hu/api/trackback/id/tr35835548

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása